lunes, 12 de diciembre de 2016

NOR NAIZ NI?

Nora Illaramendi naiz, 1995 eko uztailaren 30ean jaioa.









Gaur egun Magisteritza ikasten ari naiz Donostiako Euskal Herriko Unibertsitatean. Duela urte batzuk, ez nuen unibertsitatera joateko asmorik, baina Haur Hezkuntzako goi mailako zikloa egin ondoren, ikasten jarraitzeko gogoa sentitu nuen, eta hemen nago, Lehen Hezkuntza ikasten. Blog hau IKT ikasgaian sortu dugu, beharrezkoa zaigulako honelako gauzak menperatzea. 


Nire bizitza definitzen duen esaldia honako hau da "La vida es una vez en la vida" , bizitza momentu txikiz osatuta dago eta askotan konturatu gabe, ez ditugu momentuak nahiko genituzkeen bezala aprobetxatzen. Oso garrantzitsua da momenturo sentitzen duguna egitea, esatea ... Norberak bere bizitza disfrutatu behar du, inoren menpe egon gabe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario